FAQs
Hoe kan ik contact opnemen met Prodozy?
Je kunt contact met ons opnemen via info@prodozy.nl, waar ons klantenserviceteam je graag zal helpen met alles wat je nodig hebt!
Verzenden jullie wereldwijd?
Ja
Van waar verzenden jullie?
We verzenden vanuit Europa, Azië, Verenigd Koninkrijk en Amerika
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we streven naar een snelle verwerking van bestellingen, dien je verzoeken tot wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het plaatsen van je bestelling aan te vragen. Verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Je bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) iDeal en PayPal-betalingen
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van je bestelling tijdens vakantieperiodes en verkooptijden. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum en worden de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we niet verzenden in het weekend.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
We proberen standaard onze 5-12 dagen te hanteren maar
vanwege de grote aanvraag kunnen bestellingen tussen de 2-4 weken duren voordat ze aankomen.
Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als je je bestelling niet ontvangt binnen 30 dagen na verzending, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
Worden er douanekosten en belastingen in rekening gebracht?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in Euro, wat betekent dat je mogelijk douanerechten en belastingen moet betalen zodra je je bestelling ontvangt. Invoerrechten, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen worden berekend zodra je bestelling de eindbestemming heeft bereikt, en deze worden bepaald door je lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douaneafdeling in jouw land. Voor verdere informatie over kosten kun je contact opnemen met je lokale douanekantoor.
Hoe retourneer ik een artikel?
Neem contact met ons op via info@prodozy.com
Wat als ik defecte/onjuiste/beschadigde artikelen heb ontvangen?
Neem contact met ons op als je goederen hebt ontvangen die onjuist, onvolledig en/of defect zijn. Vermeld je ordernummer, foto's van de artikelen en alle gerelateerde verwijzingen bij ontvangst van je pakket. We zullen ons uiterste best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar je oorspronkelijke betaalmethode. Als je hebt betaald met een creditcard of bankpas, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgevende bank voor vragen over wanneer het krediet op je account zal worden geplaatst. Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen voor je retour, volg dan deze stappen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op je account wordt bijgeschreven.